My Case Study
S2, E3: When Dr. Kelso (Ken Jenkins) challenges the residents by offering a trip to a medical conference in Reno as a reward to the individual that presents the most interesting cast study, J.D. (Zach Braff) refuses to play along, earning him the respect of Dr. Cox (John C. McGinley). However, when Elliot (Sarah Chalke) confronts him about the competition, he realizes that it was in fact his fear of failure rather than his rebellious nature that kept him out of the running. Following some awkward moments and harsh words, Elliot and Carla (Judy Reyes) learn they have more in common than the just their relationships with J.D. and Turk (Donald Faison), bringing them closer together. In the meantime, Turk misses his opportunity to ask for a new laser on the one day a year that Dr. Kelso grants favors so he is forced to find another way to come up with the goods. Neil Flynn also stars.