Nanny Tent Earrings Cheeto
S1, E7: When Jen and Greg interview potential nannies for Lark, they find it difficult to find one they trust. Also, Tim, Matt and Greg go camping, Heather suspects Matt bought Colleen earrings with money she loaned him, and John makes a wooden puppet for Lark that the family has more fun playing with than she does.