Negotiations
S5, E10: Jonah and Sandra represent the employees at union contract negotiations with corporate; Amy, Dina and Cheyenne distract themselves by looking for the perfect Christmas tree; Mateo, Garrett and Glenn compete to see who can sell an unsellable item.