Neither Rabbit nor Mustard
S5, E2: In the first hour of play, all the contestants try to destabilize or take revenge on their opponents; Fred Testot engages Vincent Dedienne in a completely absurd parody of a game and Artus decides to attack hard by playing his Joker card.