Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story New Jersey vs Everybody
S1, E1: Teenage Jon cuts his teeth performing in bars and rushing back for school; on the cusp of his 60th birthday, he reflects on the past 40 years and whether he can put on a show that cements his legacy.