The Home Team: New York Jets Next Man Up
S1, E2: Amid early-season hope and mounting pressure, Jets players juggle injuries, personal challenges, and shifting futures. As fatherhood nears, careers hang in the balance, and a coach is suddenly fired, they confront the brutal demands of football and life beyond it—fighting to hold on, stay present, and keep going.