Null and Annoyed
S4, E17: Barry and Ralph take different approaches to finding the remaining metas before DeVoe gets to them; Ralph's cavalier attitude frustrates Barry and the two clash over what it means to be a hero; Breacher returns to ask Cisco for a favor.