Off Sides
S1, E3: When she can't find a babysitter, Jill has a magician named Sir Larry Houdini watch the kids while she and Tim go on their romantic dinner. However, Tim is too distracted by a football game to pay attention to her. Meanwhile, the kids lock the magician in a trunk as part of a magic trick...with unexpected results.