The Dark Money Game Ohio Confidential
S1, E1: A political lobbyist is found shot to death; his apparent suicide highlights a turn in Ohio's largest public corruption case; the case gets uncovered by federal investigators and was nearly concealed by loose super PAC campaign financing rules.