One Million Billionth of a Millisecond On a Sunday Morning
S6, E2: As Lucas and his fiancée enjoy planning their dream wedding, Brooke and Peyton reconnect, and Brooke, reeling from a threat to her store, reaches out to an unexpected ally. Nathan works with Quentin (recurring guest star ROBBIE JONES) on his basketball skills, but Haley fears for Nathan's well-being. And Jamie catches Skills and Deb kissing.