Out of the Box
S5, E5: Sydney and Tom discover that Renée has stolen the cryogenic-type container, and they find themselves under siege by mercenaries who want the container's contents. Meanwhile, Sloane is forced to take matters into his own possibly devious hands to get himself reinstated into APO and to continue his quest to find a cure for daughter Nadia.