Painting with Florence / Planting Carrots / The Mysterious Egg Stitches
S1, E204: Needles tries to paint his friend Florence the Flower. When he uses the wrong colours, Florence gets upset. / Needles plants carrot seeds in a vegetable patch. With the help of Kenny the Watering Can and Sunny the Sun, he grows beautiful carrots. / Needles and Castor find a mysterious egg on the beach.