James May: Our Man In Japan PEACH BOY
S1, E5: James arrives by speedboat in Osaka, where he has a go at pachinko and blows his winnings on octopus balls and Kobe beef; James and his guide perform jokes to a comedy audience; James visits a sumo wrestling stable and the Itsukushima Shrine.