Penny's New Life, Part 1
S1, E1: Penny, the secret daughter of Bakia (the most famous popstar of the hour), and her best friend Camilla secretly decide to audition for M.A.R.S. Meanwhile, Camilla is very happy as she's in love with Sebastian and she can't wait to meet him again. In a square, Penny hears a guy singing with his father and remains fascinated; they agree to meet and Penny gives him her lucky charm just before his father, Mitch, is mysteriously taken away by police. Penny will have to face her mother after the audition even though the result is still uncertain.