Penny's New Life, Part 2
S1, E2: Penny and Camilla have been selected for M.A.R.S. Influenced by her manager Freddy Wolf, Bakia doesn't want her daughter to attend the school as she thinks that this could endanger her and reveal her secret. Sebastian is waiting for Penny but she doesn't show up as she has been grounded. After many doubts, Bakia allows Penny to attend M.A.R.S. Meanwhile Bruce, the owner of a toy company, seems to know Bakia's past very well.