Playing with Friends / Going Sledging / Mr Crab
S1, E201: Join Needles as he meets his friends in the desert. / Needles wants to go sledging with his friends. Turns out it's not an easy task when everyone wants to go first. / Needles and Flippy dive deep into the ocean for a fun adventure underwater.