The Hidden Dungeon Only I Can Enter Powerful Skill Set
S1, E1: Noir is the third son of a poor noble and his job position is taken away by a more powerful noble; he also sadly lacks enough skills to attend the Hero Academy; he tries to find a way to be able to use his skill better and stumbles across a dungeon.