Menem: The President Show Presidential Primaries
S1, E1: In 1987, Argentina grapples with an economic crisis; Carlos Menem, the governor of La Rioja, embarks on a nationwide campaign to realize his ambition of becoming the president of Argentina; firstly, he must win his party's presidential primaries.