Phantasy Star Online 2: Episode Oracle Quest 2: Eerie Naverius
S1, E2: Though many perish, Ash and Afin return safely from their training. However, their first mission as new ARKS is to return to Naverius with their commander Kohana and the mysterious girl Matoi, and exterminate the rampant Falspawn.