Reality Leaves a Lot to the Imagination
S7, E13: Dylan and Archer diagnose a pregnant woman with a serious infection. Maggie receives shocking news. Will and Charles question an elderly patient’s Alzheimer’s diagnosis. In an effort to help a patient, Crockett takes a risk.