AMAIM Warrior at the Borderline Reason to Fight
S1, E3: Just when it looked like the end for Amou and Gashin, a member of the Resistance group called Yatagarasu, saves Amou and takes him to their base camp; Amou is recruited to join them and fight the good fight for Japan's independence.