Rendezvous
S2, E10: Michael and Sarah's reunion is anything but romantic as Mahone and Kellerman are determined to keep them apart-- permanently; Lincoln receives some help from a father figure as LJ meets a long-lost relative; Sucre plans a getaway with Maricruz; and T-Bag runs into a familiar face while holding the key to his freedom.