The Traitors - Italy Requiem for a Faithful
S1, E4: Alessia delivers a shocking revelation, throwing the castle into chaos. But an unexpected ally rekindles the faithful's hope, sparking a renewed hunt for the traitors. A fragile alliance begins to crack while a dramatic farewell unfolds amid suspicion and tears. The players now face another tense round table.