Resist
S1, E2: Takemichi returns to the present after shaking hands with Naoto and is reunited with Naoto, who is now a police officer; Naoto asks Takemichi to go back in time and prevent the two leaders of the Tokyo Manji Gang from meeting so that they can save Hinata.