Rough Edges
S3, E8: Bill urges the DA's office to bring a murder charge against Roman, but Ray Henry is distracted by news about Nicki. Bill sends Don on a road trip to investigate a tribal grudge involving the casino, but learns the license hold-up may be due in fact to his brother-in-law Ted--and the church document he bought from Alby. Having reclaimed her identity from Nicki, Margene decides to launch a start-up business selling bracelets. Nicki seeks refuge in her past; Sarah struggles to map out her future; Bill has a close call with the Greenes.