Sam Again
S5, E13: Jess applies for a job at a progressive new school, but things take a turn when she finds out the principal is dating her ex-boyfriend, Sam. Meanwhile, Nick gets a cold and Schmidt quarantines the roommates to prevent himself from getting sick before his big presentation.