This Is Not Hollywood Sarah
S1, E1: Young Sarah is at odds with the world; she dreams of leaving Avetrana and her house; it happens on August 26, when she turns onto via Grazia Deledda towards the beach; the destination, however, is not the sea, but a sad fate.