Home Improvement Say Goodnight, Gracie
S7, E15: Tim begins to want to have more children after Marty asks him to babysit one of the twins. After some discussions about his vasectomy with Jill, and some words of wisdom from Wilson, he decides that being able to return the twins after playing with them is the best idea. Mark is still wearing black, but with an added touch (of lipstick) for this episode.