School Merger
S4, E5: Mike and Chuck debate the merits of a local ballot measure merging their upscale neighborhood high school with one in the inner city. For Halloween, Ryan dresses up Boyd as a lump of coal – another reminder to Vanessa how her job as a geologist may be hurting the environment.