Semper I
S1, E4: Political powers make big plans to promote Brody as a national hero, but erratic behavior on his part threatens his media image. Elsewhere, a desperate Carrie searches for evidence to link Brody with Abu Nazir, while Saul enjoins her to follow the terrorist financier's money trail.