AMAIM Warrior at the Borderline Separate Ways
S1, E4: A mysterious AMAIM attacks Yatagarasu's base camp; Tezuka and Amou team up and barely win the battle, but they are left with a devastating aftermath; afraid of how many more deaths, Amou decides to go his own way.