Settling the Score
S1, E4: Suzane becomes the new leader of Tremembé; inmate Acir Filó's book draws the attention of the justice system; Nardoni, Jatobá, Cristian, Daniel, Suzane and Elize get ready to leave; Luka and Cristian's wife wait for him outside the prison.