Shoplifter Rehab
S5, E7: Amy, Jonah and Glenn hatch a plan to make Amy look like a tough boss after she loses face in front of the district manager; Dina recruits Mateo to help her run Cloud 9's shoplifter rehabilitation program -- with a few of Dina's personal tweaks.