Love Off the Grid Should I Stay or Should I Go?
S1, E6: Each couple continues to navigate their relationship off the grid; Jen reaches a major decision about moving to the mountain, Lyndsay's fear becomes a reality, Myesha wakes up to a surprise; Josh and Angela hash out the future of their relationship.