One Tree Hill Show Me How to Live
S6, E22: Brooke and Haley throw Peyton a baby shower, while Sam (recurring guest star ASHLEY RICKARDS) grows closer to Victoria (recurring guest star DAPHNE ZUNIGA). Lucas and Jamie bond while working on Peyton's car,and Nathan learns that NBA scouts will be at his next game. Meanwhile, Skills and Lauren (guest star ALLISON MUNN - "What I Like About You," "That '70s Show") go on a date that goes all wrong.