Single White Female Role Model
S2, E16: Sabrina is arrested after participating in an Occupy Natesville protest and is sentenced to two weeks in prison. One of the prison attendant's (Special Guest Star) claims to be a friend from her past and will stop at nothing to make Sabrina’s stay in the slammer as dreadful as possible until she remembers their childhood memories. Meanwhile, the mayor of Natesville grants Virginia three wishes after she helps her avoid a public scandal, but when Jimmy turns down the mayor's advances, Sabrina's chances of being exonerated are put at risk.