Sometimes You Conquer a Dungeon Only To Find a Strong Boss Back in Your Village
S1, E4: Tomozaki begins tutoring Izumi in his favorite game, comes clean to Kikuchi, and gets roped into playing against the vengeful Nakamura after school.