Soul of Fire
S4, E11: As the Wiccan-vampire standoff reaches a critical juncture, Sookie summons her faerie powers to prevent Marnie from bewitching Bill, Eric and Pam into a suicide march, while Jesus casts a secret spell designed to un-bind Antonia and break the witch's deadly defenses. Sam settles a score with Marcus; Alcide confronts Debbie about her allegiances; Andy finds unexpected passion in the forest; Lafayette is consumed by the past.