Spark of Rebellion
S1, E6: Vox Machina finds Whitestone's holy leader, Keeper Yennen, who tells them of a growing rebellion; to defeat the Briarwoods they will need the help of rebel leader, Archibald Desnay; they must stage a prison break and confront the Briarwoods' jailer.