Star City Slayer
S7, E13: Oliver and Felicity are disappointed after they learn that William is hiding something from them. Wanting to focus on his family, Oliver steps back from his Green Arrow duties and lets the team take over tracking down a serial killer. But things take a bloody turn when the team becomes targets for the killer.