Suddenly, Egyptian Gods; Suddenly, Anubis
S1, E1: The gods of ancient Egypt, from Anubis to Thoth, live their lives freely; Bastet appears out of nowhere, singing and dancing; Medjed is always stone-faced; Horus works a part-time job; Set is devoted to pulling pranks.