Gram Chikitsalay Swayamsevi
S1, E2: Prabhat struggles to attract patients to the PHC as he encounters resistance from villagers who prefer the local quack doctor. Things get complicated when he finds out that the PHC medicines are being sold illegally by someone in the PHC.