Tainted Obligation
S6, E4: When Thatcher returns to the hospital with a failed liver, Meredith must save his life; Izzie empathizes with a tumor-riddled patient; annoyed with Cristina's competitive zeal, Mark tricks her into assisting on an unusual surgery.