Take Me as I Am
S2, E11: Liberated by his trip to the convention, Bill makes Alby a tempting offer in the wake of Nicki's disclosure about Weber Gaming. Barb learns that her mother Nancy is getting remarried, and decides to use the occasion to try to make peace with her estranged family--and provide traditional guidance to Ben. Scott tests the limits of his relationship with Sarah, precipitating a visit from Bill. Pam makes Margene a proposition; Alby takes a personal interest in Roman's rehabilitation; Nicki despairs over the 'corrosive influences' on the Henricksons, and gets an ultimatum from Alby; Bill faces a new threat from Hollis Greene.