Tanashah
S1, E1: There is a protest in Malakpur regarding farmer's rights; JLD party members cheer for Prime Minister Devki Nandan and his son, Samar Pratap Singh, before the election results are out; VNU students file a complaint at Bomti Nagar Police Station.