Teshima's Ride of the Soul
S3, E3: Sohoku's Sakamichi, Imaizumi, and Teshima participate in the fall Minegayama Hill Climb. As the general classification winner of the Inter-High, all eyes are on Sakamichi, but unable to pull himself out of his slump, he is overcome with uncertainty.