Thank You for Not Driving
S1, E3: At Quantico, Poet faces a challenging driving course; in the present, Poet's undercover operation brings the FBI to a critical juncture, while Tayo hunts down a domestic terrorist cell; in the future, Poet investigates the scope of Tayo's power.