S1, E3: In an on-air editorial, Will apologizes for past newscasts and promises a new era of integrity for News Night. Will's new approach rankles Leona Lansing, CEO of ACN's parent company Atlantis World Media, who warns Charlie that Will's stance will not be tolerated. Jim soothes Maggie during a panic attack; Don charges Elliot to get in the game; Will parades a string of arm-candy dates in front of Mac.