The Age of Reason
S2, E6: Nucky orchestrates a risky liquor delivery in Philadelphia; Attorney General Daugherty faces a quandary that could complicate Nucky's case; Jimmy finds a new mentor in Leander Whitlock, the Commodore's longtime lawyer; Margaret confesses her sins; Lucy struggles in solitude, while Van Alden wrestles with his conscience.