The Art of War
S3, E7: When Reynolds heads to D.C. to discuss developments in the Nevins case, Abbie is left in command. Jenny and Joe deal with unexpected consequences as a result of stealing the shard, which leaves both the lives of the heroes and Abbie’s career in great peril. Meanwhile, a new, more dangerous evil force is revealed.